вторник, 21 августа 2012 г.

ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ

Назва проекту Ефект метелика, або Подорож до паралельних світів
Назва навчальної теми  Паралельність прямих і площин у просторі
Основний та другорядні навчальні предмети
Геометрія
Вік учнів, клас 10 клас, 16 років
Стислий опис проекту
Проект розрахований на учнів 10 класу при вивченні теми ″ Паралельність прямих і площин у просторі″ з курсу геометрії. Під час виконання проекту учні класу поділяються на 6 груп та проводять різноманітну дослідницьку діяльність. Результатом роботи кожної з груп має бути комп‘ютерна презентація .Оцінювання проводиться вчителем згідно з програмними вимогами та Державним стандартом.
План
План навчального проекту
План впровадження проекту
Навчальні цілі
Продовжити знайомство учнів з випадками взаємного розташування прямих і площин у просторі; розглянути паралельність прямих, прямої та площини, двох площин; формувати вміння та навички розв'язувати задачі на паралельність прямих та площин у просторі; виховувати навички самостійної дослідницької діяльності, гнучкість та креативність мислення.
Опис оцінювання
На початку проекту вчитель демонструє учням вступну презентацію, роздає З-Х-Д таблиці, які учні заповнюють, проводить анкетування для поділу на групи.
Упродовж виконання проекту проводиться оцінювання,щоб допомогти учням розвивати навички мислення вищих рівнів, розробляти зміст учнівських робіт та здійснювати моніторинг власного навчання. Вчитель з учнями використовують З-Х-Д таблиці, яки дадуть змогу скоригувати напрямок навчання, від слідкувати тенденції та здійснювати самооцінку свого просування у навчанні. Оцінювання здійснюється вчителем щоденно на основі спостережень, за допомогою контрольних списків спільної роботи та перегляду продуктів діяльності учнів, проведення коротких самостійних робіт. Щотижнево за допомогою листа взаємного оцінювання учні оцінюють діяльність один одного в групі
В кінці роботи над проектом здійснюється само оцінювання та взаємне оцінювання роботи групи учнями всього класу.
Діяльність учнів
До початку проекту учитель створює публікацію для демонстрації ідей проекту і створює презентацію для заохочення учнів до участі в даному проекті.
Під час проекту клас поділяється на групи згідно з природними нахилами учнів, які отримують певні дослідницькі завдання:
-Земляне - збирають та викладають теоретичний матеріал стосовно паралельності прямих і площин з точки зору традиційної евклідової геометрії:
-Космонавти – вивчають та готують для сприйняття матеріали про основні положення геометрій Рімана та Лобачевського, а також аналізують роботи послідовників школи неевклідової геометрії:
-Біографи – виявляють цікаві факти з біографій вчених, які впритул займалися розробкою питань з теорії паралельності прямих і площин та складають бібліографію найбільш відомих робіт з даного питання;
-Практики – наводять приклади найтиповіших геометричних задач на паралельність прямих і площин у просторі та пропонують методи їх розв' язування:
-Містики – вивчають спеціальну езотеричну літературу, присвячену даному питанню, та виявляють приклади подорожей у паралельні світи або так званий " ефект метелика":
-Скептики – намагаються надати реальні пояснення феноменам, які були запропоновані групою містиків, спираючись на знання з медичних, психологічних та юридичних галузей наук.
Результати групи подають у вигляді комп' ютерних презентацій, які потім обговорюються членами інших груп.
На наступному етапі вчитель проводить тестування учнів за допомогою електронного опитувальника.
Оцінювання учнів проводиться вчителем з урахуванням результатів тестів згідно з програмними вимогами та Державним стандартом.
Відомості про автора Лапта Світлана Анатоліївна
Вчитель математики та інформатики. Геометрія
Коротичанський ліцей Харківської районної ради Харківської області
Харківська область, Харківський район, смт. Коротич
Відомості про тренінг
Дати проведення тренінгу
13.08.2012 – 20.08.2012
Місце проведення тренінгу
Манченківська ЗОШ
Тренери Ковбаса Віктор Михайлович

Комментариев нет:

Отправить комментарий